Οδηγός Βελτιστοποίησης Ιστοσελίδας Ξενοδοχείου

seo for hotels by hoteldigi.gr

Όσο εξαιρετικό και αν είναι το ξενοδοχείο σας και οι υπηρεσίες που προσφέρεται στους πελάτες σας,  θα πρέπει να φροντίσετε να τραβήξετε την προσοχή του ταξιδιώτη στο διαδίκτυο, να του κεντρίσετε το ενδιαφέρον και την εμπιστοσύνη του, ώστε να κάνουν online κράτηση απευθείας μέσα από την ιστοσελίδα σας, αποφεύγοντας τις προμήθειες των ΟΤΑ.

Πραγματικό εργαλείο στα χέρια σας είναι οι διάφορες τεχνικές SEO που σας βοηθούν να αναδείξετε το ξενοδοχείο σας διαδικτυακά και να κερδίσετε νέους πελάτες. 

On-site SEO για ιστοσελίδα ξενοδοχείου

To on-site (ή on-page) SEO αφορά όλες τις τακτικές τις οποίες εφαρμόζεται στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας, για να τη βελτιστοποιήσετε για τις μηχανές αναζήτησης.

Βεβαιωθείτε ότι εφαρμόζεται τις παρακάτω τεχνικές SEO στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας :

  1. Δημιουργήστε την ιστοσελίδα σας σε responsive web design (RWD). Να θυμάστε ότι μία mobile-friendly ιστοσελίδα είναι διαφορετική από μία responsive ιστοσελίδα, οπότε προτιμήστε το δεύτερο.
  2. Τα URLs και τα Title Tags της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να είναι μικρά και ακριβή. Όσο πιο μικρά και όσο πιο ακριβή είναι, τόσο αυξάνεται η επισκεψιμότητά σας. Όσο καλύτερη είναι η επιλογή των λέξεων για τα Title Tags της σελίδας σας, τόσο υψηλότερη θα είναι η κατάταξη.
  3. Μειώστε το bounce rate της ιστοσελίδας σας, βελτιώνοντας τα εικαστικά της. Όσο πιο επαγγελματικά είναι τα εικαστικά (εικόνες, βίντεο κλπ.), τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να τραβήξετε την προσοχή του επισκέπτη και να μείνει περισσότερη ώρα στην ιστοσελίδα.
  4. Προσθέστε συνδέσμους. Είτε πρόκειται για εσωτερικούς συνδέσμους (internal links) οι οποίοι ανακατευθύνουν σε μία σελίδα της ιστοσελίδας σας είτε πρόκειται για εξωτερικούς συνδέσμους (external links) οι οποίοι θα κατευθύνουν σε κάποια άλλη σχετική ιστοσελίδα, θα βελτιώσετε την κατάταξη σας.
  5. Εφόσον οι μηχανές αναζήτησης δεν μπορούν ακόμα να «διαβάσουν» εικόνες έτσι ώστε να ορίσουν τη σχετικότητα τους, βάλτε στα αρχεία εικόνων σας τους κατάλληλους περιγραφικούς τίτλους (κατά τη διαδικασία αποθήκευσης) και βάλτε, αντίστοιχα, τις κατάλληλες περιγραφές ως Alt Text. Με αυτό τον τρόπο «πείθετε» τις μηχανές αναζήτησης, ότι τα εικαστικά σας είναι σχετικά με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.

Τα παραπάνω είναι μόνο κάποιες από τις βέλτιστες εφαρμογές on-site SEO τις οποίες μπορείτε να εφαρμόσετε για να ενισχύσετε την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας όσο αφορά την κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης και να αυξήσετε τις πιθανότητες κέρδους. Το γενικότερο, όμως, μήνυμα που πρέπει να πάρετε από τα παραπάνω είναι ότι το SEO ξεκινάει με την κατάλληλη ιστοσελίδα.

 

Off-site SEO για ιστοσελίδα ξενοδοχείου

Οι τεχνικές off-site SEO αφορούν τους τρόπους με τους οποίους προωθείτε την ιστοσελίδα σας μέσω τρίτων. Οι τεχνικές off-site SEO προσελκύουν οργανικά επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας μέσω τρίτων σελίδων και συνδέσμων.

Τα βασικά βήματα της επιτυχίας για off-site SEO είναι:

  1. Ο βασικότερος στόχος σας πρέπει να είναι η δημιουργία ενός ισχυρού δικτύου εξωτερικών συνδέσμων (backlinks). Η αύξηση της επισκεψιμότητας μέσω αυτών θα αποδείξει στις αγαπητές μας μηχανές αναζήτησης ότι η ιστοσελίδα σας προσφέρει ποιοτικό περιεχόμενο και ότι μπορούν να σας εμπιστευτούν.
  2. Ο καλύτερος συνεργάτης σας στο off-site SEO είναι τα κοινωνικά δίκτυα. Δημιουργήστε και διαχειριστείτε με επαγγελματικό τρόπο τις σελίδες του ξενοδοχείου σας σε αυτά, φροντίστε να έχετε μία καθημερινή παρουσία, ανανεώνετε συχνά το περιεχόμενο σας και προκαλέστε τη συμμετοχή των χρηστών. Εξάλλου, η δημόσια εικόνα, η φήμη και η επιτυχία ενός ξενοδοχείου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την παρουσία του στα κοινωνικά δίκτυα. Επίσης, αυτή η παρουσία βοηθάει και στο χτίσιμο συνδέσμων (link-building).
  3. Φροντίστε να καταχωρήσετε το ξενοδοχείο σας σε όλα τις τοπικές, διεθνής και παγκόσμιες ιστοσελίδες αναζήτησης ξενοδοχείων όπως metasearch websites, OTAs και destination marketing organizations (DMO’s). Σε όλα τα παραπάνω, πρέπει να παρουσιάζετε μία ενιαία εικόνα για την επιχείρησή σας. Με άλλα λόγια, οι πληροφορίες που δίνετε μέσω αυτών θα πρέπει να είναι προσεχτικά επιλεγμένες και πανομοιότυπες.
  4. Συνεργαστείτε με άλλες επιχειρήσεις της περιοχής σας, όπως εταιρείες διοργάνωσης τοπικών εκδηλώσεων, κέντρα αθλητισμού και ψυχαγωγίας, σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος, υπηρεσίες μεταφορές ή οτιδήποτε μπορεί να φανεί ενδιαφέρον στους πελάτες σας. Εκμεταλλευτείτε οποιαδήποτε δυνατότητα σας δίνει η περιοχή σας για ευκαιρίες cross-marketing. Προσφέρετε περιεχόμενο για τις δικές τους ιστοσελίδες ή ζητήστε τους να το κάνουν εκείνοι για τη δική σας. Με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο, αυτό σημαίνει περισσότερα links για εσάς.
  5. Άφησα το αγαπημένο μου για το τέλος: δημιουργήστε ένα blog στην ιστοσελίδα σας. Δεν υπάρχει τίποτα πιο ελκυστικό, τόσο για τις μηχανές αναζήτησης όσο και για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας, από το να έχετε ένα ωραίο blog. Το φρέσκο περιεχόμενο θα βοηθήσει την κατάταξη της ιστοσελίδας σας, ενώ τα ενημερωτικά κείμενα θα ενισχύσουν την εμπιστοσύνη των επισκεπτών, οι οποίοι θα σας ακολουθούν και θα παραμείνουν πιστοί στις υπηρεσίες σας. Μην ξεχνάτε να φιλοξενείτε και κείμενα από guest αρθρογράφους στο blog σας!

Επικοινωνήστε μαζί μας για να κατασκευάσουμε την κατάλληλη για ιστοσελίδα ξενοδοχείου και να εφαρμόσουμε όλες τις τεχνικές SEO που είναι απαραίτητες για να κερδίσετε τον ανταγωνισμό και να αποκτήσετε νέους πελάτες απευθείας στην ιστοσελίδα σας, χωρίς προμήθειες.

 

 

 

ΠΗΓΗ : https://businessblog.trivago.com

Επικοινωνία

  • Αγίου Κων/νου 52
  • 151 24 Μαρούσι - Αττικής
  • Ελλάδα
  • 210 2481737  6972122448
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter για να λαμβάνεται νέα και προσφορές.