Γιατί πρέπει να δημιουργήσω σελίδα Facebook;

Facebook Marketing για ξενοδοχεία, Instagram για ξενοδοχεία,Social Media  Marketing για ξενοδοχεία, Hotel Digi

Το Facebook είναι μια κυρίαρχη Σελίδα Κοινωνικής Δικτύωσης. Σκεφτείτε  ότι 2,7 δις άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook, το WhatsApp, το Instagram ή το Messenger κάθε μήνα και πάνω από 2,1 δις  χρησιμοποιούν, κατά μέσο όρο κάθε μέρα, τουλάχιστον μία από τις υπηρεσίες του Facebook.

Η δημιουργία και η διαχείριση της σελίδας σας στο Facebook πρέπει να αποτελεί τη νούμερο ένα προτεραιότητα των κοινωνικών σας μέσων και της Στρατηγικής Ψηφιακού Μάρκετινγκ. Το 75% των χρηστών του Διαδικτύου είναι ενεργοί χρήστες του Facebook και  μέχρι τώρα είναι η πιο ισχυρή πλατφόρμα Κοινωνικών Μέσων Ενημέρωσης.

Η δημιουργία και  η διαχείριση μιας επίσημης επαγγελματικής σελίδας Facebook για το ξενοδοχείο σας είναι επιτακτική.

Εδώ θα βρείτε  8 συμβουλές που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη διάρκεια της διαδικασίας δημιουργίας και διαχείρισης, που θα διασφαλίσει ότι το κάνετε με τον σωστό τρόπο:

  1. Ορίστε έναν μοναδικό και σαφή στόχο

Αυτό που επιθυμείτε ως επιχειρηματίας ξενοδόχος συνήθως είναι:

  • Να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη σε δυνητικούς μελλοντικούς επισκέπτες, σε μια προσπάθεια να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη και να τους παρακινήσετε να κάνουν κράτηση στο δικό σας ξενοδοχείο.
  • Να διατηρείτε επαφή με τους προηγούμενους και τους τακτικούς φιλοξενούμενους για να παραμείνετε στη σκέψη τους για τις μελλοντικές ανάγκες τους και / ή όταν κάποιος τους ζητήσει μια πρόταση ξενοδοχείου στον προορισμό σας.
  1. Βελτιώστε την προβολή σας στη Google

Αν κάνετε καλή δουλειά και συμπληρώσετε όλα τα πεδία περιγραφής της σελίδας του ξενοδοχείου σας στο Facebook, ίσως έχετε μια καλή κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Σκεφτείτε όλες τις κατάλληλες και σχετικές λέξεις-κλειδιά για τον προορισμό σας και αφιερώστε χρόνο για να τις τοποθετήσετε.

3.Συνδεθείτε με το ακροατήριο – κοινό σας

Οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook για να χαλαρώσουν και να διασκεδάσουν. Επομένως, μην μπείτε στον πειρασμό να προωθείτε συνεχώς τον εαυτό σας. Αντ 'αυτού, μοιραστείτε τα συναισθήματα, τις όμορφες εικόνες και τις διασκεδαστικές ιστορίες. Η ενασχόληση και η  “εμπλοκή” γίνεται όταν  "αρέσουν" οι αναρτήσεις σας και ακόμα καλύτερα όταν σχολιάζουν και στη συνέχεια μοιράζονται το περιεχόμενό σας.

  1. Να προσέχετε την εμφάνιση των φωτογραφιών

Μοιραστείτε μόνο εικόνες καλής ποιότητας. Αυτό δεν σημαίνει απαραιτήτως εικόνες υψηλής ανάλυσης, αλλά μάλλον εκείνες που φαίνονται τόσο επαγγελματικές όσο και ελκυστικές (π.χ. καλός φωτισμός, ζωντανά χρώματα, καλή πλαισίωση κ.λπ.). Η δημοσίευση καλού περιεχομένου είναι ιδιαίτερα σημαντική.

  1. Δημοσιεύστε – αναρτήστε τακτικά

Έχετε επισκεφθεί ποτέ μια σελίδα του Facebook και η τελευταία δημοσίευση ήταν πριν από τρεις μήνες; Ποιο συναίσθημα σας έδωσε; Όταν μου συμβαίνει, η πρώτη μου αντίδραση είναι να αναρωτιέμαι: "Είναι αυτό το ξενοδοχείο ακόμα ζωντανό";  Αυτό μπορεί να είναι και η αίσθηση των πιθανών επισκεπτών σας εάν δεν δημοσιεύετε τακτικά. Προσπαθήστε να δημοσιεύσετε τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα και όχι περισσότερο από δύο φορές την ημέρα.

  1. Επιλέξτε να δημοσιεύσετε στους κατάλληλους χρόνους

Δοκιμάστε να δημοσιεύσετε σε διαφορετικές ώρες της ημέρας, αλλά και σε διαφορετικές ημέρες της εβδομάδας, για να δείτε τι λειτουργεί καλύτερα. Γενικά, λειτουργεί καλά τις καθημερινές, μετά το μεσημεριανό γεύμα ή μετά τις ώρες εργασίας ή τα Σαββατοκύριακα.

  1. Προωθήστε τις θέσεις σας στο Facebook προς το στοχευόμενο κοινό

Το Facebook παραμένει ένα από τα καλύτερα, οικονομικότερα και  αποδοτικότερα  εργαλεία μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Σας επιτρέπει να στοχεύετε σε πολύ συγκεκριμένα ακροατήρια μέσω διαφορετικών φίλτρων (ηλικία, τοποθεσία, φύλο, κ.λπ.) και είναι εκπληκτικά φτηνό.

  1. Μιλήστε με έναν ειδικό του Ψηφιακού Μάρκετινγκ

Εάν έχετε κάποιον φίλο ή γνωστό επαγγελματία στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, μη διστάσετε να τον συμβουλευτείτε για τις Facebook Campaigns. Οι διαφημίσεις του Facebook είναι από τις ισχυρότερες αλλά απαιτούν  τη σωστή διαχείριση. Το Facebook, για  μία αποτελεσματική διαφήμιση έχει δημιουργήσει τα “απόλυτα” εργαλεία, τα  οποία όμως χάνουν την αξία τους εάν δεν χρησιμοποιηθούν με τον κατάλληλο τρόπο.

ΒΡΕΙΤΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΤΟ FACEBOOK

 Θα πρέπει τώρα να περάσετε σε μερικά βήματα για να προσωποποιήσετε το προφίλ σας. Κατ 'αρχάς, θα πρέπει να καταχωρήσετε το Email Address σας. Το Facebook διαθέτει την τεχνική να αξιολογήσει αυτό το στοιχείο ώστε να σας προτείνει συναφείς επαφές, με σχετικό προφίλ, δίνοντάς σας την ευκαιρία να τα προσθέσετε ως φίλους σας.

Απλά πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και τον κωδικό πρόσβασης και το Facebook θα βρει τους φίλους σας. Επιλέξτε αυτά που θέλετε να προσθέσετε επιλέγοντας τα κουτάκια στα αριστερά των εικόνων τους και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη σε Φίλους στο κάτω μέρος.

Μετά από αυτό, θα έχετε την επιλογή να επιλέξετε φίλους από τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εκτός του Facebook και να τους στείλετε προσκλήσεις στο Facebook.

Επίσης, μπορείτε να κάνετε φίλους από το  σχολείο, το πανεπιστήμιο, την εργασία σας, να εγγραφείτε σε ένα “τοπικό δίκτυο”  και σε κάποιες “Ομάδες» με κοινά ενδιαφέροντα.

Επικοινωνία

  • Αγίου Κων/νου 52
  • 151 24 Μαρούσι - Αττικής
  • Ελλάδα
  • 210 2481737  6972122448
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter για να λαμβάνεται νέα και προσφορές.